Nasz Standard obsługi
Zawsze przestrzegamy naszego Standardu obsługi.
Klientów stawiamy na pierwszym miejscu – zapewniamy im doskonałą obsługę oraz pojazdy, które są czyszczone i sprawdzane z zachowaniem najwyższych standardów.
Nieustannie wprowadzamy innowacje, by wspierać światowy postęp. Dokładamy wszelkich starań w opracowywanie nowych rozwiązań, aby klienci mogli ruszać w drogę bez zmartwień, niezależnie od celu podróży.
Aby sprostać tym zobowiązaniom, nasze lokalizacje wynajmu stosują się do tych sprawdzonych metod.
Complete Clean Pledge
Czyste pojazdy zawsze były naszym priorytetem. W ramach Zobowiązania do pełnej czystości® podnieśliśmy nasze standardy dotyczące czyszczenia pojazdów i oddziałów, co zapewnia najlepsze wrażenia przy każdym wynajmie.
Transakcje z ograniczonym kontaktem
Chcemy, aby proces wynajmu był jak najbardziej intuicyjny i prosty. Dlatego zwiększamy nasze wysiłki mające na celu zapewnienie zaawansowanych cyfrowych narzędzi, które ograniczają kontakt przy zachowaniu najwyższej jakości usług.
Doskonała obsługa klienta
Dobra obsługa klienta zaczyna się od jego wysłuchania. Poświęcamy czas, aby zrozumieć potrzeby klientów i zaoferować najlepsze rozwiązanie. Dbałość o wrażenia naszych klientów sprawiła, że jesteśmy światowym liderem w dziedzinie mobilności. Klienci przychodzą do nas i zostają z nami, ponieważ zawsze staramy się zapewniać doskonałe i spersonalizowane usługi.
Konserwacja i bezpieczeństwo pojazdu
Nic nie jest ważniejsze od bezpieczeństwa naszych klientów. W przypadku wymiany opon i oleju stosujemy się do wytycznych producenta lub naszych własnych – bardziej rygorystycznych — aby zapewnić klientom bezpieczeństwo i bezproblemowe korzystanie z pojazdu.
Kontrola wzrokowa każdego pojazdu
W ramach naszego Standardu obsługi przeprowadzamy ostateczną kontrolę jakości każdego pojazdu przed jego wypożyczeniem. Ten dodatkowy krok obejmuje dokumentację stanu pojazdu przed każdym wypożyczeniem, co zapewnia klientom komfort psychiczny i pozwala im skupić się na podróży.